ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

ΦΤΙΑΞΕ ΣΑΡΑΚΟΣΤΙΑΝΑ


Οι Συνταγές μου εμπιστευτικά - Σαρακοστιανά

Η δασκάλα έβαλε στα παιδιά να γράψουν μια έκθεση,που να τελειωνει με τη φράση «Μάνα είναι μόνο μια». 
Όλα τα παιδιά έγραφαν η μαμά μου με αγαπάει,με φροντίζει και στο τέλος «Μάνα είναι μόνο μία»
 Ο Τοτός έγραψε:
 "Μια μέρα ήρθε στο σπίτι μια φίλη της μαμάς μου.Η μαμά μου τη ρώτησε τι θα ήθελε να πιεί και αυτή της απάντησε κόκα κόλα.Τότε η μαμά μου, μου είπε να φέρω δυο.
Όταν πήγα στο ψυγείο είδα ότι υπήρχε μόνο μια κόκα κόλα και τότε είπα στη μαμά μου:«Μάνα, είναι μόνο μια»!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στον Δάσκαλο



Του Κωστή Παλαμά
Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
Κι ότι σ' απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ' αρνηθείς!
Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτισ' το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!
Κι αν λίγη δύναμη μεσ' το κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς.
Είν' η ψυχή σου ατσαλωμένη.
Θεμέλια βάλε τώρα πιο βαθειά,
Ο πόλεμος να μη μπορεί να τα γκρεμίσει.
Σκάψε βαθειά.
Τι κι' αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;
Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν 'Ατλαντας στην πλάτη,
Υπομονή!
Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top