ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Περί φιλίας...

Για να είμαι ένας περιζήτητος φίλος και να χαίρομαι τα καλά της φιλίας 

1. Νοιάζομαι για τους άλλους και τους βοηθώ όποτε μπορώ. 

2. Συμπεριφέρομαι καλά και προσπαθώ να είμαι ήρεμος. 

3. Δεν κοροϊδεύω κανέναν, αφού ούτε σε μένα αρέσει να με κοροϊδεύουν. 

4. Μοιράζομαι πράγματα με άλλους. 

5. Τους ακούω όταν μου μιλούν και δίνω σημασία σε όσα λένε. Το αστέρι της φιλίας 

6. Δε λέω ψέματα. 

7. Προσπαθώ να μη ζηλεύω. 

8. Δε θέλω να γίνεται πάντα το δικό μου. 

9. Αναγνωρίζω ότι όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα. 

10. Δε λέω τα μυστικά που μου εμπιστεύονται. 

11. Αποφεύγω τις προκλήσεις και ό,τι ξέρω πως μπορεί να ενοχλήσει τους άλλους. 

12. Δέχομαι με χαρά τη νίκη, αλλά παραδέχομαι και την ήττα. Ξέρω πως δεν είναι ντροπή να χάνεις!

 13. Όταν κάποιος με στενοχωρήσει, προτιμώ να το συζητήσω μαζί του χωρίς την παρουσία άλλων. Αναδημοσίευση από την αγαπημένη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στον Δάσκαλο



Του Κωστή Παλαμά
Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές!
Κι ότι σ' απόμεινε ακόμη στη ζωή σου,
Μην τ' αρνηθείς!
Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου!
Χτισ' το παλάτι, δάσκαλε σοφέ!
Κι αν λίγη δύναμη μεσ' το κορμί σου μένει,
Μην κουρασθείς.
Είν' η ψυχή σου ατσαλωμένη.
Θεμέλια βάλε τώρα πιο βαθειά,
Ο πόλεμος να μη μπορεί να τα γκρεμίσει.
Σκάψε βαθειά.
Τι κι' αν πολλοί σ’ έχουνε λησμονήσει;
Θα θυμηθούνε κάποτε κι αυτοί
Τα βάρη που κρατάς σαν 'Ατλαντας στην πλάτη,
Υπομονή!
Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
back to top